«Ικέτιδες» κλειστού χώρου…

Με μία από τις σπανιότερα παιζόμενες τραγωδίες του Αισχύλου, τις Ικέτιδες, η ομάδα Angelus Novus επιχειρεί να πειραματιστεί πάνω στα πολλά σκηνοθετικά και ερμηνευτικά προβλημάτων που θέτει, αλλά και ταυτόχρονα να καινοτομήσει ως προς τη σκηνική απόδοση της τραγωδίας.

Σε αυτή τη λυρικότερη απ’ όλες τις σωζόμενες τραγωδίες του Αισχύλου, όπου οι πενήντα κόρες του Δαναού καταφεύγουν στο Άργος και προσπέφτουν ικέτισσες στους βωμούς ζητώντας άσυλο, για να γλυτώσουν από τον αιμομικτικό γάμο με τα ξαδέλφια τους, ο σκηνοθέτης Δαμιανός Κωνσταντινίδης αναγνωρίζει θέματα «ενεργά ακόμη και σήμερα». Η αυτοδιάθεση του σώματος από τη μια, αλλά και η ύβρις της άρνησης του νόμου της φύσης -που εδώ είναι η φυξανορία, η άρνηση της ένωσης με το αρσενικό. Η ιερότητα του ικέτη, του πρόσφυγα, και η υποχρέωση της δημοκρατικής πολιτείας να τον προστατεύσει, παρέχοντάς του άσυλο…

Στην παράσταση της ομάδας Angelus Novus, που παρουσιάζεται από σήμερα έως τις 12/12 στο Θέατρο Σοφούλη της Καλαμαριάς, όλους τους ρόλους και τους δύο χορούς επωμίζονται τρεις ηθοποιοί (Έφη Δρόσου, Νικόλας Νικητάκης, Νίκος Ράμμος) συνοδευόμενοι από ένα μουσικό (Κωστής Βοζίκης, ηλεκτρική κιθάρα). Τα σκηνικά και τα κοστούμια επιμελήθηκε ο Απόστολος Αποστολίδης, ενώ η μετάφραση είναι της Ελένης Μερκενίδου.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: