ΛΟΝΔΙΝΟ. ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ

Τέρπειν άμα και διδάσκειν, αυτό το μείγμα φαίνεται να είναι που ελκύει τόσο αθρόα το θεατρόφιλο κοινό στην Ενρον  [ENRON]. Οι λόγοι που το θεατρικό έργο της Λούσι Πρεμπλ [Lucy Prebble], εμπνευσμένο, όπως δείχνει και ο τίτλος του, από την άνοδο και την πτώση της διαβόητης ενεργειακής εταιρείας του Τέξας, σημειώνει τέτοια επιτυχία είναι περισσότεροι από έναν. Η Ενρον δεν περιορίζεται στην επιφανειακή κριτική των πρακτικών που ακολουθούν οι μεγάλες επιχειρήσεις αλλά προχωρεί σε βάθος αναλύοντας αίτια και χαρακτήρες για να δείξει πώς η επιδίωξη του κέρδους μπορεί να οδηγήσει στην απληστία και η επινοητικότητα στην απάτη.

Χρησιμοποιώντας μουσική, χορό και βίντεο ο σκηνοθέτης Ρούπερτ Γκουλντ [Rupert Goold] στήνει ένα ξέφρενο πανηγύρι που η παρακολούθησή του, διαβάζουμε, επιτρέπει στον αμύητο θεατή να κατανοήσει το σκάνδαλο της Ενρον ενώ ταυτόχρονα διασκεδάζει με την ψυχή του. Ολη η λαχτάρα για άνοδο και επέκταση που έκανε τα στελέχη της εταιρείας να παρουσιάζουν τα αναμενόμενα κέρδη ως ήδη πραγματοποιημένα σκαρώνοντας ψευδή στοιχεία στα υπόγεια του μεγαλοπρεπούς κτιρίου των γραφείων της, όλο το τρελό και ακατανόητο στροβίλισμα του χρηματιστηρίου και οι άλλες ενέργειες που οδήγησαν στο μεγάλο σκάνδαλο φαίνεται ότι δίνονται με τρόπο πρωτότυπο και συναρπαστικό. Σχολιάζοντας το έργο της Πρεμπλ βρετανός κριτικός το παραλληλίζει με τα αριστουργήματα του μεγάλου βρετανού αναγεννησιακού δραματουργού Μπεν Τζόνσον, τον Βολπόνε και τον Αλχημιστή. Συγγραφέας και σκηνοθέτης έχουν τη βοήθεια λαμπρών ηθοποιών, στους οποίους η κριτική επιφυλάσσει θερμά εγκώμια. (Στο θέατρο Royal Court ως τις 7 Νοεμβρίου, με τα εισιτήρια εξαντλημένα, και τον Ιανουάριο μεταφορά σε άλλο θέατρο.)

One of the most infamous scandals in financial history becomes a theatrical epic. Mixing classical tragedy with savage comedy, it reviews the tumultuous 1990s and casts new light on the financial situation we find ourselves in today.

Inspired by real-life and using music, movement and video, ENRON will be directed by Headlong Theatre’s Artistic Director Rupert Goold in his Royal Court directorial debut. His recent credits include the award-winning Macbeth and Six Characters in Search of an Author, King Lear, No Man’s Land and Oliver!

Lucy Prebble
won the George Devine Award and the Critics Circle Award for Most Promising Playwright for her debut play The Sugar Syndrome at the Royal Court in 2004.

Director Rupert Goold

Designer Anthony Ward

Lighting Designer Mark Henderson

Composer & Sound Designer Adam Cork

Video & Projection Designer Jon Driscoll

Movement Director Scott Ambler

Cast includes Gillian Budd, Peter Caulfield, Howard Charles, Andrew Corbett, Cleo Demetriou, Amanda Drew, Susannah Fellows, Stephen Fewell, Tom Godwin, Tom Goodman-Hill, Ellie Hopkins, Orion Lee, Eleanor Matsuura, Tim Pigott-Smith, Ashley Rolfe, Samuel West and Trevor White.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: